este cel mai interesant hibrid pe care l-am condus, o mașină cu o transmisie geniala simpla, chiar daca nu are trepte nu se simte precum un eCVT la condus tare, abia auzi motorul.
Iar faptul că are bateria de 200 kg plasată jos central o face sa fie foarte stabila pe viraje.
O mașină foarte actuală chiar daca e un proiect din 2007, la care au trisat foarte inventiv la calculele de emisii, declarand-o “electrica cu range extender”, nu plug in hybrid, iar unele estimari au fost calculate cu etanol, combustibil ce conține doar 15% benzina.
Indiferent de calcule și controverse mașina asta avea consum total pe 123000km parcurși de 2.7%
Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.
Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!