Găsește review-ul corect

Peugeot 3008 hibrid 2024
Peugeot 3008 hibrid 2024

Peugeot 3008 hibrid 2024

septembrie 23, 2024
0 Comentarii

 

 

1. Specificații tehnice și performanțe

Peugeot 3008 Hybrid 2024 este disponibil în două variante de propulsie hibridă:

  • Mild Hybrid 136 e-DCS6:
    • Motor termic: 1.2 litri, 3 cilindri, 136 CP (100 kW)
    • Motor electric integrat: 21 CP (15 kW)
    • Cuplu maxim: 230 Nm
    • Transmisie: automată cu dublu ambreiaj, 6 trepte
    • Tracțiune: față (FWD)
    • Accelerație 0-100 km/h: 10,2 secunde
    • Viteză maximă: 201 km/h
    • Consum mediu WLTP: 5,5 – 5,6 l/100 km
    • Emisii CO₂: 123 – 127 g/km
    • Baterie: Li-Ion, 48V, capacitate brută 0,89 kWh
  • Plug-in Hybrid 195 e-DCS:
    • Motor termic: 1.6 litri, 4 cilindri, 150 CP (110 kW)
    • Motor electric: 110 CP (81 kW)
    • Putere totală: 195 CP (143 kW)
    • Cuplu maxim: 360 Nm
    • Transmisie: automată e-DCS, 7 trepte
    • Tracțiune: față (FWD)
    • Accelerație 0-100 km/h: 7,8 secunde
    • Viteză maximă: 220 km/h
    • Consum mediu WLTP: 0,9 l/100 km
    • Emisii CO₂: 19 – 21 g/km
    • Autonomie electrică: până la 60 km
    • Baterie: Li-NMC, 360V, capacitate brută 17,9 kWh

Ambele variante oferă performanțe adecvate pentru un SUV compact, cu un echilibru între eficiență și dinamism.

2. Consum de energie și costuri de întreținere

Varianta Mild Hybrid oferă un consum redus de combustibil, ideal pentru utilizarea urbană și periurbană. Costurile de întreținere sunt competitive, datorită fiabilității recunoscute a mărcii Peugeot și a rețelei extinse de service-uri autorizate. Pentru varianta Plug-in Hybrid, utilizarea predominantă a modului electric în deplasările zilnice poate reduce semnificativ costurile cu combustibilul.

3. Siguranță și fiabilitate

Peugeot 3008 Hybrid 2024 este echipat cu multiple sisteme de siguranță, inclusiv:

  • Asistență la frânarea de urgență
  • Sistem de menținere a benzii de rulare
  • Monitorizarea unghiului mort
  • Recunoașterea semnelor de circulație
  • Cruise control adaptiv

Fiabilitatea modelului este susținută de experiența Peugeot în dezvoltarea vehiculelor hibride și de calitatea construcției.

4. Echipări disponibile și diferențele dintre ele

Allure:

  • Jante de 18 inch
  • Sistem multimedia cu ecran tactil de 10 inch
  • Tapițerie mixtă piele-textil
  • Climatizare automată pe două zone
  • Senzori de parcare față și spate

GT:

  • Jante de 19 inch
  • Faruri cu tehnologie Pixel LED
  • Tapițerie din piele integrală
  • Sistem audio premium
  • Head-up display

Fiecare nivel de echipare adaugă caracteristici suplimentare care îmbunătățesc confortul, tehnologia și estetica vehiculului, permițând personalizarea în funcție de preferințele și bugetul clientului.

5. Recenzii și impresii ale posesorilor

Feedback pozitiv:

Proprietarii apreciază designul modern, confortul interior și eficiența consumului de combustibil. Sistemul hibrid oferă o tranziție lină între motoare, iar tehnologiile de asistență la condus sunt intuitive și utile.

Probleme raportate:

Unele recenzii menționează spațiul limitat pentru pasagerii din spate și capacitatea portbagajului redusă la varianta Plug-in Hybrid, din cauza amplasării bateriei.

6. Alternative din același segment (continuare)

Toyota RAV4 Hybrid:
Oferă un sistem hibrid eficient, cu tracțiune integrală opțională și o reputație solidă pentru fiabilitate.

Hyundai Tucson Hybrid:
Dispune de un design modern, tehnologii avansate și un sistem hibrid bine integrat, cu opțiuni pentru tracțiune integrală.

Kia Sportage Hybrid:
SUV compact cu un sistem hibrid similar celui de la Tucson, dar cu un design distinctiv și o gamă largă de dotări.

Ford Kuga Plug-in Hybrid:
Un competitor puternic pentru varianta Plug-in Hybrid a Peugeot 3008, cu o autonomie electrică comparabilă și dotări tehnologice generoase.

Volkswagen Tiguan eHybrid:
SUV german cu un sistem plug-in hybrid, accent pe calitatea construcției și o experiență de condus rafinată.

Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Categorii

Articole Recente

Despre noi

Vlad Micşunescu
Blog Editor

Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!

Maşinicorecte.ro este cea mai mare platforma online de prezentări auto/review-uri din Romania.
masinicorecte.ro© 2022. All rights reserved.