Găsește review-ul corect

Subaru XV din 2018
Subaru XV din 2018

Subaru XV din 2018

Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comentarii (2)

Razvan

Am boxerul diesel de 2 L, cutie manuala,din 2012, SH, cam al treilea proprietar ( prima inmatriculare la Maranello ) , am la bord 250.000 km si am cumparat-o pe la 187.000 km.
Nu inteleg despre ce probleme se vorbeste a avea la motor , ca pana acum nu mi ” s-a plans ” deloc.
Se conduce la fel ca Subaru pe benzina, doar ca motorina e mai scumpa.
Ce e greu cu Subaru e ca nu au o retea de service-uri prin toata tara iar Service pentru Subaru, multimarca, nu prea gasesti asa usor.
Am si o Impreza de noua,( luata de la Radacini , in 2008 cat a aparut pt prima data si Subaru Traiding ca reprezentata a Subaru in Romania)pe benzina, la 150.000 km, iar toate problemele pe care le-am avut pana acum , sau datorat Service-rilor, chiar daca i-am facut reviziile la nr de km / anual. Daca masina s-a distrus , a fost mana service-urilor.
Ca un exemplu,de la pima revizie , conform cartii tehnice , cand am schimbat distributia, undeva la 60.000 de km, a trebuit sa ii mai fac de vreo 5 ori distributia pana acum. Cat a avut piesele originale, made in Japan conform certificatului de autenticitate din Japonia, no problem. Chiar m-au facut sa imi para rau ca mi-au schimbat distributia la 60.000 km.
De ce? De la ultima schimbare, pana in + 30.000 km, a 4 a sa zic asa, am avut necazul sa se deplaseze intinzatorul, sa ma lase , ( in parcare) si sa trebuiasca sa fac interventie la motor: 2000 € ; un Service la vreo 90 km de casa.
Asta cred ca este singura problema a Subaru : Romanian Service, din ce m-am convins personal.
Mi-au distrus, la cea de noua: distributia, CD playerul, aerul conditionat, mi-au furat roata de rezerva din aliaj, original Subaru, si mi-au inlocuit-o cu roata de rezerva de tabla noua.
Mi-au stricat incalzirea la interior. Era Iarna si un ger de crapau pietrele. M-am dus cu ea , … am trecut muntii, pe gheata cu zapada, inghetat bocna, la un Service Subaru ( nu-i dau numele , ca nu mai conteaza) sa il repare.
Am fost acolo la prima ora cand au deschis, 8 dimineata.
Mi-au bagat masina in service, m-au tinut pana la ora 16 , sa imi spuna ca nu stie sa il repare. La 17 terminau programul.
M-am intors tot peste munti, noaptea , fara incalzire in masina, mai inghetat ca dimineata:
Subaru Service Romania.
Acesta este adevarul despre masinile Subaru la noi.

Razvan

De ce nu aduc in Romania Sedanul Impreza , si mai ales WRX- ul ?

Categorii

Articole Recente

Despre noi

Vlad Micşunescu
Blog Editor

Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!

Maşinicorecte.ro este cea mai mare platforma online de prezentări auto/review-uri din Romania.
masinicorecte.ro© 2022. All rights reserved.