
Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.
Am boxerul diesel de 2 L, cutie manuala,din 2012, SH, cam al treilea proprietar ( prima inmatriculare la Maranello ) , am la bord 250.000 km si am cumparat-o pe la 187.000 km.
Nu inteleg despre ce probleme se vorbeste a avea la motor , ca pana acum nu mi ” s-a plans ” deloc.
Se conduce la fel ca Subaru pe benzina, doar ca motorina e mai scumpa.
Ce e greu cu Subaru e ca nu au o retea de service-uri prin toata tara iar Service pentru Subaru, multimarca, nu prea gasesti asa usor.
Am si o Impreza de noua,( luata de la Radacini , in 2008 cat a aparut pt prima data si Subaru Traiding ca reprezentata a Subaru in Romania)pe benzina, la 150.000 km, iar toate problemele pe care le-am avut pana acum , sau datorat Service-rilor, chiar daca i-am facut reviziile la nr de km / anual. Daca masina s-a distrus , a fost mana service-urilor.
Ca un exemplu,de la pima revizie , conform cartii tehnice , cand am schimbat distributia, undeva la 60.000 de km, a trebuit sa ii mai fac de vreo 5 ori distributia pana acum. Cat a avut piesele originale, made in Japan conform certificatului de autenticitate din Japonia, no problem. Chiar m-au facut sa imi para rau ca mi-au schimbat distributia la 60.000 km.
De ce? De la ultima schimbare, pana in + 30.000 km, a 4 a sa zic asa, am avut necazul sa se deplaseze intinzatorul, sa ma lase , ( in parcare) si sa trebuiasca sa fac interventie la motor: 2000 € ; un Service la vreo 90 km de casa.
Asta cred ca este singura problema a Subaru : Romanian Service, din ce m-am convins personal.
Mi-au distrus, la cea de noua: distributia, CD playerul, aerul conditionat, mi-au furat roata de rezerva din aliaj, original Subaru, si mi-au inlocuit-o cu roata de rezerva de tabla noua.
Mi-au stricat incalzirea la interior. Era Iarna si un ger de crapau pietrele. M-am dus cu ea , … am trecut muntii, pe gheata cu zapada, inghetat bocna, la un Service Subaru ( nu-i dau numele , ca nu mai conteaza) sa il repare.
Am fost acolo la prima ora cand au deschis, 8 dimineata.
Mi-au bagat masina in service, m-au tinut pana la ora 16 , sa imi spuna ca nu stie sa il repare. La 17 terminau programul.
M-am intors tot peste munti, noaptea , fara incalzire in masina, mai inghetat ca dimineata:
Subaru Service Romania.
Acesta este adevarul despre masinile Subaru la noi.
De ce nu aduc in Romania Sedanul Impreza , si mai ales WRX- ul ?
Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!