Într-adevăr, Dacia și-a arătat în repetate rânduri dorința de a aborda noi segmente. După cum a precizat Luca de Meo, directorul general al Renault, strategia Dacia este de a aborda segmentele compacte care dețin în prezent cea mai mare cotă de piață: “Dacia va intra cu îndrăzneală în segmentul C”, spune el.
O decizie importanta va fi exploatarea la maximum a platformei CMF-B, un șasiu inedit pe care se vor baza viitoarele mașini Dacia, ale căror vânzări ar urma să ajungă la 2 milioane de unități înmatriculate până în 2030, potrivit previziunilor constructorului român. În plus, Dacia intenționează, de asemenea, să își electrifice gama. Totuși, aceasta nu va fi prioritatea principală, cel puțin pentru moment. De fapt, Dacia va avea timp să facă lucrurile cum trebuie, întrucât standardul la care producătorul român trebuie să se alinieze, respectiv “Euro 7”, va intra în vigoare abia în 2027.
De asemenea, Dacia pregătește un model complet nou, mai mare decât Duster. Acesta va fi, bineînțeles, Dacia Bigster. Totuși, se pare că acesta nu este singurul proiect al mărcii: Dacia pregătește două noi modele. Primul dintre ele va fi probabil un SUV care se va adăuga noii game Dacia și care va fi poziționat între Dacia Sandero Stepway și noua generație Dacia Duster III. Acesta ar putea înlocui Sandero Stepway.
Cel de-al doilea model este probabil un sedan electric, ceva mai mare decât Spring, primul model EV al companiei românești, care va lăsa și el locul unei noi generații până la sfârșitul anului.
articol din https://motorsactu.com/
Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.
Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!