“Restul Europei va urma progresiv în implementarea noii scheme de distribuție”, a declarat joi Stellantis.
În cadrul eforturilor sale de reducere a costurilor și de susținere a investițiilor pentru electrificare, Stellantis a declarat anul trecut că va încheia toate contractele actuale de vânzări și servicii cu dealerii europeni pentru toate cele 14 mărci ale sale, începând cu iunie 2023.
Planul este de a trece la un “model de agenție”, în care producătorii auto preiau mai mult controlul asupra tranzacțiilor de vânzare și a prețurilor, în timp ce dealerii se concentrează pe livrări și servicii, fără a mai acționa ca partener contractual al clientului.
Uwe Hochgeschurtz, directorul operațional al Stellantis pentru Europa, a declarat că grupul urmărește să promoveze un model de distribuție “sustenabil” și că toate părțile interesate vor avea de câștigat.
Stellantis a declarat că a efectuat o simulare economică comparativă care a arătat că, în cadrul noului model de distribuție planificat, distribuitorii ar beneficia de o “rentabilitate cel puțin echivalentă” și de o expunere redusă la riscuri.
Un purtător de cuvânt al companiei a declarat că mărcile de vehicule comerciale ușoare ale Stellantis vor intra în noua structură de distribuție începând cu 1 ianuarie 2024.
Stellantis a fost creată în urma fuziunii dintre Fiat Chrysler și PSA Group. Printre mărcile sale din Europa se numără Fiat, Alfa Romeo, Peugeot, Citroen și Opel.
sursa articol: autonews.com
Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.
Sunt curios sa vedem ce va insemna acesta schimbare asupra preturilor masinilor vandute de acest grup.
Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!