Găsește review-ul corect

Toyota si Hyundai pariază pe hidrogen
Toyota si Hyundai pariază pe hidrogen

Toyota si Hyundai pariază pe hidrogen

octombrie 28, 2022
0 Comentarii
Toyota Motor Corp. și Hyundai Motor Group, deși au rămas mult în urma producătorilor auto naționali în ceea ce privește obținerea unei părți din vânzările de vehicule electrice în plină expansiune din China, sunt pe cale să pătrundă pe piața locală a vehiculelor cu pile de combustie.

Toyota și Hyundai sunt lideri globali recunoscuți în dezvoltarea de FCV(fuel cell vehicle = Vehicul cu pile de combustie). Dar ceea ce le-a permis să obțină un avans față de rivali pe noul front din China este o abordare pragmatică a explorării pieței.

Începând cu 2018, guvernul chinez a permis constructorilor auto străini să înființeze filiale locale deținute integral pentru a produce vehicule electrificate, inclusiv FCV-uri.

În loc să meargă singure, atât Toyota, cât și Hyundai au ales să facă echipă cu companii locale pentru a comercializa împreună piața FCV.

În 2020, Toyota a format un parteneriat de cercetare și dezvoltare pentru dezvoltarea sistemului de pile de combustie cu dezvoltatorul de pile de combustie SinoHytec Co. din Beijing și cu patru mari producători auto chinezi de stat – China FAW Group, Dongfeng Motor Group, GAC Motor Group și BAIC Group.

În esență, acest acord a făcut din cele patru companii de stat potențiali clienți pentru sistemele de pile de combustie ale Toyota.

Anul trecut, gigantul auto japonez a constituit, de asemenea, o societate mixtă de 8 miliarde de yeni japonezi (549 milioane de dolari) cu SinoHytec pentru a produce și comercializa sisteme de pile de combustie pentru vehicule comerciale.

Întreprinderea comună, într-o etapă cheie, a început în această săptămână lucrările de construcție a unei fabrici în Beijing.

Fabrica va produce primele două sisteme de pile de combustie pe care Toyota, împreună cu parteneri locali, le-a dezvoltat pentru China: unul se bazează pe sistemul de pile de combustie utilizat pe cea de-a doua generație a sedanului Toyota Mirai; celălalt îmbunătățește puterea de ieșire a sistemului pentru aplicații în vehicule comerciale ușoare.

Spre deosebire de Toyota, Hyundai a ales să construiască pe cont propriu sisteme de pile de combustie în China.

În ianuarie 2021, a semnat un acord cu guvernul local pentru a construi sisteme de pile de combustie în orașul Guangzhou din sudul Chinei. În luna următoare, producătorul auto coreean a început să construiască o fabrică, care poate construi inițial 6.500 de sisteme de pile de combustie pe an.

Dar a rămas în căutarea unor parteneri locali.

Săptămâna aceasta, Hyundai a încheiat un acord provizoriu pentru crearea unei societăți mixte cu două companii locale afiliate guvernului – furnizorul de energie Guangzhou Hengyun Enterprises Group Co. și operatorul de transport public Guangzhou Development District Transport Investment Group Co.

Parteneriatul va efectua vânzări și va oferi servicii post-vânzare pentru vehiculele comerciale echipate cu sisteme de pile de combustie Hyundai dezvoltate pentru piața chineză.

Obiectivul inițial este de a pune peste 4.500 de astfel de FCV-uri pe drumurile din Guangzhou, a declarat Hyundai.

Vânzările de FCV în China rămân mici, în ciuda subvențiilor guvernamentale de până la 200.000 de yuani (27.600 de dolari) și 500.000 de yuani pentru automobilele cu pile de combustie și vehiculele comerciale cu pile de combustie produse pe plan intern.

În primele trei trimestre, aproximativ 2.100 de FCV-uri au fost vândute în China. În schimb, livrările de EV la nivelul întregii industrii s-au apropiat de 3,6 milioane în această perioadă, potrivit datelor Asociației Producătorilor de Automobile din China.

Cu toate acestea, susținute de o tehnologie avansată și de parteneri locali, Toyota și Hyundai sunt bine poziționate pentru a deveni principalii furnizori cheie pe măsură ce piața chineză de FCV capătă amploare și acceptare.

sursa articol: Automotive News China

Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Categorii

Articole Recente

Despre noi

Vlad Micşunescu
Blog Editor

Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!

Maşinicorecte.ro este cea mai mare platforma online de prezentări auto/review-uri din Romania.
masinicorecte.ro© 2022. All rights reserved.