Toyota își micșorează în cele din urmă prognoza de producție până la sfârşitul anului fiscal, recunoscând că trebuie să își reducă planul pentru luna noiembrie din cauza crizei de semiconductori.
Renunțând la obiectivul său, producătorul auto a declarat că “se așteaptă” să își reducă programul de producție la nivel mondial pentru anul fiscal care se va încheia la 31 martie, deși nu a oferit un nou obiectiv.
Toyota s-a încăpățânat să își mențină obiectivul de a construi 9,7 milioane de vehicule în actualul an fiscal, chiar dacă a redus în mod repetat planurile lunare pe fondul tulburărilor din lanțul de aprovizionare global.
Nu mai departe de luna septembrie, Toyota declarase că vrea să fabrice 900.000 de vehicule pe lună din septembrie până în noiembrie, în timp ce se grăbea să recupereze volumul pierdut la începutul anului. Dar ulterior a redus producția din septembrie la 850.000, iar cea din octombrie la 800.000.
Producătorul auto a spus că totalul lunii noiembrie va fi redus, de asemenea, la 800.000, acoperind 250.000 de unități în Japonia și 550.000 în străinătate.Suspendările din Japonia vor afecta 11 linii din opt uzine, dintr-un total de 28 de linii din 14 uzine.
Printre modelele afectate se numără Corolla, Corolla Cross, RAV4, Camry, Crown, Crown, Land Cruiser Prado și 4Runner, precum și Lexus LS, IS RC, NX, UX, ES și GX.”Ca urmare a acestui plan, se așteaptă ca prognoza de producție pentru întregul an 2023 să fie mai mică decât prognoza anterioară de 9,7 milioane de unități”, a precizat Toyota.
În pofida problemelor de producție continue, obiectivul acum abandonat al Toyota de 9,7 milioane de vehicule pentru întregul an fiscal ar fi înregistrat un record istoric dacă ar fi fost realizat efectiv.
Obiectivul contabilizează producția doar pentru mărcile Toyota și Lexus; nu include cifrele consolidate pentru mașinile Daihatsu sau pentru filialele de fabricare a camioanelor Hino.Obiectivul a reprezentat un mare salt înainte față de actualul record de producție al Toyota, de 9,08 milioane de vehicule, volumul pe care l-a produs în anul fiscal încheiat la 31 martie 2017.
sursa: Automotive News
Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.
Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!