Găsește review-ul corect

Volkswagen Trinity - 700 km WLTP, 0 la 100 km/h în mai puțin de 5 secunde, preț de pornire de 35.000 de euro
Volkswagen Trinity - 700 km WLTP, 0 la 100 km/h în mai puțin de 5 secunde, preț de pornire de 35.000 de euro

Volkswagen Trinity – 700 km WLTP, 0 la 100 km/h în mai puțin de 5 secunde, preț de pornire de 35.000 de euro

noiembrie 17, 2022
0 Comentarii
În 2026, Volkswagen va lansa Trinity, un sedan cu cinci uși și cinci locuri care promite să revoluționeze piața. Denumirea comercială definitivă a acestui vehicul (Trinity este doar numele proiectului) ar putea fi ID.4 Sedan, deoarece marca va implementa în curând un nou sistem de nomenclatură conform căruia noile modele vor fi grupate în diferite subgame în funcție de mărimea lor.

Volkswagen Trinity sau ID.4 Sedan va avea o lungime de aproximativ 4,60 metri, astfel că se va încadra în segmentul C (compact), plasându-se cu o treaptă sub iminentul ID. AERO segmentul D (mediu). Prin urmare, va fi echivalentul lui Jetta în cadrul gamei companiei.

Protagonistul nostru va fi primul Volkswagen conceput în cadrul unui nou proces care va permite scurtarea cu 25% a timpului de dezvoltare a noilor modele ale grupului, trecând de la 54 de luni, cât este în prezent, la doar 40, întrucât echipele individuale pentru crearea componentelor specifice vor trece la o structură mai integrată și mai agilă.

Trinity va debuta cu noua platformă SSP, o arhitectură extrem de flexibilă care va fi utilizată practic la toate modelele electrice ale grupului, de la vehicule utilitare mici și accesibile până la SUV-uri mari de lux. Acest lucru va reduce complexitatea următoarelor dezvoltări în comparație cu alte platforme.

Volkswagen își va simplifica procesele de producție
Platforma SSP va fi compatibilă cu sistemele electrice de 800 de volți, astfel că se așteaptă ca Trinity să ofere timpi de încărcare mult mai scurți decât o mașină electrică actuală. Probabil că berlina va folosi (cel puțin în versiunile de acces) baterii LFP (fosfat de litiu și fier) și nu trebuie să excludem ca aceasta să includă tehnologia QuantumScape cu electrolit solid.

Deși la momentul lansării sale va echipa un sistem de conducere autonomă de nivel 2+, din punct de vedere tehnic va putea atinge nivelul 4. Pe de altă parte, va dispune de actualizări OTA prin 5G, ceea ce le va permite utilizatorilor să închirieze servicii sau să adauge noi caracteristici vehiculelor lor.

Volkswagen susține că Trinity va oferi o autonomie de până la 700 km WLTP și o accelerație de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 5 secunde, totul la un preț de pornire de 35.000 de euro. Producția sa va avea loc la Wolfsburg (Germania) și se știe că în structura sa vor fi folosite piese cu funcții mari.

Clienții vor putea alege doar cinci culori pentru caroserie, designul jantelor și configurația trenului de rulare (nivelul de putere, capacitatea bateriei etc.). Restul hardware-ului va fi standardizat, ceea ce va reduce complexitatea fabricării sale (asamblarea unei unități va dura mai puțin de 10 ore).

Noul proces de dezvoltare (care va fi utilizat pentru toate modelele ID începând cu 2026) va avea în centrul său o nouă arhitectură software actualizabilă (VW.OS) dezvoltată de CARIAD. În comparație cu sistemul de platformă termică MQB, care permite 10.000 de combinații, în SSP acestea vor fi reduse la 60.

articol tradus din latestcarnews.net

Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Categorii

Articole Recente

Despre noi

Vlad Micşunescu
Blog Editor

Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!

Maşinicorecte.ro este cea mai mare platforma online de prezentări auto/review-uri din Romania.
masinicorecte.ro© 2022. All rights reserved.