De data aceasta un exemplar prefacelift 730i din 1989( ca am avut si un 730i facelift cu V8 3 litri) cu M30 de 3 litri, cel mai longeviv motor BMW, poreclit Big Six sau Senior Six, aflat vreo 40 de ani in producție, derivat din 4 cilindri M10.
Alaturi de el au fost dezvoltate M20 cu 6 cilindri de capacitate mai mică și cele M88 si S38 care echipau versiunile sportive de seria 5 si 6.
BMW E32 este a doua generație a automobilelor de lux BMW Seria 7 și a fost produsă din 1986 până în 1994. A înlocuit modelul E23 și a fost inițial disponibil cu propulsoare cu șase cilindri în linie sau V12. În 1992, au devenit disponibile motoare V8. Încă de la începuturile sale, BMW E32 a fost printre cele mai avansate din punct de vedere tehnologic serii de automobile de la vremea sa.
E32 a introdus numeroase caracteristici, printre care suspensia activă, controlul tracțiunii, două ampatamente disponibile (i și iL) și climatizare pe două zone. BMW E32 750i a fost primul automobil care a aderat la „gentlemen’s agreement” între producătorii germani, limitând viteza maximă la 250 km/h
Alte caracteristici ale autoturismelor introduse odată cu E32 au inclus: faruri cu lentile de proiector (1986); geamuri cu geamuri duble (1991); faruri HID (Xenon) (1991).
E32 a introdus primul motor V8 de la BMW, de la BMW 501/502 produs ultima dată în 1962, și primul motor V12, care a fost, de asemenea, primul motor V12 din Germania postbelică pentru un vehicul de pasageri.
În 1994, E32 a fost înlocuit de E38; o evoluție clară a lui E32.