Găsește review-ul corect

Opel Astra j Break
Opel Astra j Break

Opel Astra j Break

Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu cele mai recente articole scrise de echipa masinicorecte.ro.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comentarii (1)

Christi

Pompa de motorina e in spate, in rezervor cu tot cu filtru de motorina. Turbina este Garrett, fabricata in Bucuresti si se poate cumpara numai din Ungaria. Codul motor e B16DTL, Am de la firma masina asta, din decembrie 2015, am facut cu ea 315000 de km si am schimbat de doua ori capsula vacumatica, o data turbina, distributia prima data la 120000 si a doua oara la 180000 pe garantia Opel (upgrade), ambreajul a fost schimbat complet(placa, volanta, disc, rulment, pompa ambreaj) putin inainte de 300000, cam 4 randuri de discuri de frana, placute de doua ori mai mult. Nici o problema cu catalizatoare/injectie/consum ulei. Nici o problema cu piese de interior/confort/geamuri/macarale, nici o problema cu planetare/directie/bucse/capeti bare/suspensii. e o masina de nota 8, pt 16000 de euro nu ai ce sa comentezi.

Categorii

Articole Recente

Despre noi

Vlad Micşunescu
Blog Editor

Nu suntem cameramani profesionisti, dar am facut cel mai tare canal auto romanesc de pe youtube. Nu suntem jurnalisti auto, dar am creat cea mai mare platforma online de review-uri auto din Romania. Onestitatea fata de cei care ne privesc. Acesta este secretul. Va multumim!

Maşinicorecte.ro este cea mai mare platforma online de prezentări auto/review-uri din Romania.
masinicorecte.ro© 2022. All rights reserved.